17 februarie 2011

tu...

Nu stiu s-au intamplat atatea in lipsa ta incat lacrimile varsate si noptile reci in care strangeam perna ar putea scrie un roman.Mai sunt 2 zile si implinim o jumatate de an impreuna.Sincer,pentru mine cea mai frumoasa perioada din viata mea.
   Adevarul este ca ne-am mai ciondanit,pentru ca parerile si ideile noatre nu vroiau sa faca front comun insa acuma sper sa fie bine.
   Esti atat de departe ,a trecut sf.valentine si nu am putut sa fiu cu tine.Asta e poate asta e o proba peste care trebuie sa trecem pentru a fi impreuna.
    Sa vb de dor???!!! Nici nu se mai pune problema....dorul este prea mare pentru a fi descris de aceste cuvinte mici.Dorul de tine ma urmareste in fiecare gand,idee,fraza ce se raporteaza la tine.
    Am inceput din nou scoala.Cursuri,seminarii,laboratoare....ore interminabile in care mi se vorbeste despre cum un punct imaterial asupra caruia nu exista frecare actioneaza o forta direct proportionala cu greutatea sa perpendiculara pe suprafata tangentiala la plan.....deci degeaba....
   Nimeni nu imi vorbeste despre tine despre sentimentul ce imi curge in vene si ma hraneste zilnic.Nimeni nu m-ai imi zambeste cu ochii tai de ciocolata .te vreau inapoi....imi doresc sa fiu acolo cu tine.
   Sa adormim amandoi ,sa te rasfat ,sa ma fi tinut de mana cand am avut nevoie,sa fi fost cu mine cand credeam ca numai prind ziua de maine.
   E greu sa te simti strain de tine.Sa nu te recunosti nici macar in oglinda.....M-am instrainat de tot inchinzandu-ma in mine .Ma apar de tot singura fara tine.
   Noaptea te visez si ma trezesc cu ochii plini de lacrimi ce se roaga sa vi inapoi cat mai repede,ca urmatoarele luni sa treaca imediat.
  Nu stiu ce va fi in viitor ,nu stiu daca va fi sau nu(nu stie nimeni) insa stiu ca daca vrodata nu va mai fi se va rupe totul.Esti persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta ,esti mai presus de oricine si orice.Te iubesc cu toata fiinta mea,te iubesc in fiecare milisecunda din viata,respir aerului cu gandul la tine.
   Nu stiu sa descriu poate totul asa cum mi-as dori ,insa stiu ca imi lipsesti enorm.
                            TE IUBESC!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu