2 februarie 2011

Iubirea e un joc cel castigi in doi

    Voi fi acolo sa stiii......nu stiu timpul parca trece ca nebunu in nebunia de note carti pline cu fraze neintelese.A fost o sesiune nebuna in care tu mi-ai lipsit.totul inca iti poarta mirosul tau,inca viseaza visele noastre ce se vor implini intr-un an sau doi...
    M-am saturat de toti si toate...numai tu lipsesti.Sunt fericita ca ma iubesti e un sentiment reciproc.Vreau sa fim doar noi doi nimic sa nu conteze nici ce am fost nici cine suntem.
    In mine tu ai reaprins spiritul de luptatoare.Poate sunt zile in care nu iti arat cat de mult te iubesc insa te iubesc enorm,ba nu extramegaenorm.Nu vad nimic in jurul meu ,te vad pe tine peste tot.
    Vocea din metro seama cu vocea ta dulce .Totul contureaza iubirea noastra.
   Sti 19 iti spune ceva?da a fost intr-o vara in august pe 19 cand tu ai aparut.Fara tine  nu sunt eu.De cate ori sa iti mai repet ca pot sa te astept?As da orice sa te simt acum in fata sa te iubesc sa te sarut.....dar

                 Odata cu plecarea ta numai pot tine ascuns sufletul dupa cortine....As muta munti ,as pune punti peste ocean sa ajung la tine...odata cu toate cuvintele astern si lacrimile de dor ce sparg 2000 de km ce ne despart.....
       Poate te iubesc nu e de ajuns sa contureze iubirea mea pentru tine insa o face inteleasa.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu