18 februarie 2011

daca te iubeste o sa te astepte.....

iti mai aduci aminte,imi spuneai candva de mult :daca ma iubesti inca ma astepti!
     azi totul in jurul meu e ciudat,chiar daca traim in doua lumi diferite,iubirea ta tu mereu mi-o jura.Azi spunemi si mie Cum sa te mai iubesc?Cum sa iti mai vorbesc? ca totul intre noi sa fie bine.
      Cum sa descriu ce simt tot ce simt?Ca in aceea zi ai aparut tu si de atunci inima ta s-a gravat la mine in suflet....Totul gravitaza in jurul tau dar totul acuma parca te deranjeaza.
     In bratele tale eu ma simt bine,cu tine eu vreau sa cresc si sa imi construiesc viitorul.Hai sa uitam de toate,eu iti voi fi mereu fidela.Tu esti ingerul meu,aceste randuri sunt pentru tine.
     Prezenta ta imi lipseste enorm,am nevoie de tine sa ma privesti sa te simt.Am nevoie de surasul tau dulce,de tine sa imi zici te iubesc.
    DRAGOSTEA MEA,pastreaza-ma mereu langa tine,daca tu nu esti eu nu exist.Sti ai plecat ,sti ce ai lasat a doua oara in tara?Un copil care s-a indragostit de tine si respira prin fiecare por al corpului iubirea ta.
   Nu stiu numai esti tu....nu te regasesc in nimic...numai am cuvinte sa te fac sa revii si tu......
     de azi te las sa intelegi singur.....azi 19.02.2011 renunt la lupta de a-ti demonstra ca iti vreau binele te vreau asa cum esti Tu fara schimbari .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu