25 februarie 2011

singuratate....departe....tu ...eu

A venit iar seara si am ajuns acasa si, ca de obicei, nu m-a asteptat nimeni la usa, nu s-a bucurat nimeni ca am ajuns..... gol poate mult prea gol avand in vedere ca sunt tanara si... totusi nimeni nu ma asteapta acasa.
O sa ma bag iar in patul gol, rece si mult prea mare pentru o singura persona; o sa ma uit peste pozele noastre; o sa imbratisez perna pe care o data am stat amandoi.. si o sa visez.. doar asta mi-a ramas.
Oare mai exista persoane asa triste si singure ca mine?! Oare tie iti mai  pasa cat de cat de mine, te mai intreabi oare ce fac, cum imi merge?? Nu stiu ce sa mai cred....
Singuratate
Si stii ce e mai ciudat? Ca incercand sa fac totul,s-a ma schimb,s-a renunt la ideile adolescentine devenind femeia matura,gresesc in fata ta.
Timpul .. cu cat trece mai mult timp cu atat ma adancesc mai mult in prapastie si numai vad nici o cale de iesire..
   Te iubesc asa mult....insa urasc singuratatea asta pe care mi-ai lasat-o,schimabrea asta a ta rece.Ai devenit omu de care mi-erea frica.
Mereu dai sfaturi si mereu sunt eu de vina.De unde sti u ce e bine pentru amandoi daca tu numai esti aici sa asculti inima cum plange in fiecare seara cand adormim suparati;numai pot numai esti acelasi om de care m-am indragostit ,de omu asta mie teama.
     Mai bine singura decat sa iti stirbesc fericirea.Poate tu nu meriti asta,poate nu's eu piesa ta de puzzle,la mine mai ai de slefuit sa ma potrivesc in locul gol.
  M-am saturat sa tot repet te-ai schimbat si tot eu sa fiu de vina.M-am saturat de nopti pline de cearta in care ma ia somnul la 5.
   M-am saturat de rautatea oamenilor si de singuratatea mea interioara.
   Un nou an pe care l-am inceput in bratele tale.Hmm....nu stiu ce vrei sa fac ,cum sa imi strapung inima ca sa iti demonstrez ca m-am indragostit de tine si ca nu imi palce asa.
  Crezi ca numai lacrimi merit?nu e de ajuns prin cate trec familie ,trecut si toate cele?
  Nu vreau sa te faci vinovat de nimic,stiu bine ca daca e vrun vinovat eu sunt de tot insa eu numai pot mai bine ma retrag din calea fericirii tale pe al carui drum eu nu trebuie sa fiu.
  Poate mai bine nu ma intalneai..Ti-ai pierdut 6 luni degeaba langa una ca mine....NU stiu ma trec 1234563 de stari si toate sunt despre tine.
   Asta este tot.....multumesc pentru tot ce m-ai invatat imi ceri iertare pentru toati nervi cauzati si dispararile aduse.
                                                                                    Cu drag,Iulia.


Un comentariu: