19 februarie 2011

cuvinte...

       degeaba fac tot ce fac ca sa fie bine nu te vezi decat pe tine....nu stiu incep sa ma trezesc din vis.Am visat prea mult si uite.
       Orgoliu ,bani tot nu stiu numai esti tu.Ma macina orice gest si orice cuvant spus la mishto de tine.Cand iti dai seama ca ma poti pierde?Chiar nu valorez nimic pentru tine?Chiar nu insemn nimic?Chiar sunt plina de defecte?
        Noi nu avem sarbatoare nu stim sa mai fim noi.Ai uitat sau decat a fost o masca?Nu iti pasa nimic,nici macar nu te impresioneaza.Ce vrei sa faci din mine?Nu sunt eu destul de nenorocita de viata ,nu crezi ca imi ajunge cat am plans am suferit?Chiar nu merit si eu o zi frumoasa ?
         Se pare ca nu,in viata fiecare om isi vede interesu si atata si vede foarte usor ce defecte are celalalt si vede la fel de usor unde greseste.Sti mai de mult vorbeam despre casatorie,parca ereai si tu de acord?!!acuma sunt decat niste planuri aruncate intr-un sertar acuma intervin studii si tot.
          Se pare ca nu sunt fata potrivita nu am nimic sa iti placa.M-am saturat sa stau noptile sa tremur cu telefonul in mana plangand sa astept sa iti ceri iertare pentru ce ai distrus in mine.Dar nu la tine totul a doua zi revine la normal fara a iti da seama cat ai rupt in mine.
         Crezi ca e usor sa punem stop?Da pentru tine ma vei uita mai repede decat credeam eu.Insa nu vei sti ce tsunami vei creea in inima mea,sti vei distruge toate castele de nis plinie cu vise.
         Nimic nu te impresioaneaza.Iti spune ceva 19.august ?nu cred,pentru tine numai inseamna nimic.
         Sti ca sunt indragostita de tine pana si in maduva oaselor,ca fiecare firicel de sange respira pentru tine?Ce sa sti tu decat tu timp pt mine nu ai ?Toata vina e a mea ...........te va durea daca ma pierzi?oare iti dai si tu seama ce sunt in viata ta .
         Nu ,ma vei uita repede cu alta ce va fi mai buna si care va pleca capul doar ca asa trebuie.
         Sti eu te iubesc si te voi iubi toata viata pentru asa va fi eu sunt foarte sigura de asta.Stiu sa deosebesc iubirea de ura stiu ce inseamna sa suferi si sa iti bati joc.Eu de tine nu mi-am batut cu nimic joc,nici macar nu vreau sa aud ....
         eu renunt la tot ce inseamna iubire....vreau sa fiu singura in lumea mea.iti stirbesc si tie fericirea si meriti mult mai mult decat eu.
         Eu sunt decat o piedica in calea ta .Am o viata monotona ,nu am prieteni nu am nimic.Nu vreau sa iti stric si tie tot ce ai mai frumos.
          Iarta-ma daca ti-am gresit cu ceva si iarta-ma ca ti-ai pierdut 6 luni alaturi de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu